تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

در حوزه فنی و ساختمان سازی ، بخش تأسیسات از بخش های کلیدی و اساسی می باشد. آسایش و رفاه اعضای یک ساختمان به عملکرد صحیح سیستم های تأسیساتی برمی گردد. این سیستم ها شامل انواع تأسیسات سازه ای، فنی، بهداشتی، حرارتی و برودتی می شود.
از این رو در این وبلاگ به بررسی انواع محصولات نوین و قدیمی صنعت و ساختمان مانند عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات ، پروفیل گالوانیزه ، راد گالوانیزه ، انکر بولت ، فلنج کانال و سیستم لرزه گیر و ... می پردازیم.

از این که به وبلاگ من سر زدید بسیار ممنونم
من کارشناس ارشد رشته نقشه‌کشی تأسیسات مکانیکی ساختمان هستم و هدفم از ایجاد این وبلاگ آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان مرتبط با تاسیسات و صنایع ساختمانی و محصولات تولیدی در زمینه فنی و ساختمانی و مطالب علمی مربوط به رشته شان می باشد.

با توجه به اینکه این وبلاگ روزانه به روز میشود بهتر است برای پیدا کردن موضوع دلخواهتان از قسمت موضوعات وب استفاده کنید یا در پایین صفحه وب در قسمت آخرین مطالب بر روی لیست همه مطالب کلیک کنید تا همه پستهای قرار داده شده در این وبلاگ را مشاهده کنید.

سعی میکنم در این وب به توضیح مطالب و تولیدات متفاوت صنعت ساختمان بپردازم.


در این وب سعی میکنم علاوه بر موضوعات تخصصی صنعت ساختمان و تولیدات مربوط به آن کاتالوگ های صنعتی نیز قرار دهم.

 

لازم به ذکر است اکثر مطالب موجود در این وبلاگ از سایت های سازه پایدار الهیه و فن تاپ ( لینکران ) می باشد.