تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

در حوزه فنی و ساختمان سازی ، بخش تأسیسات از بخش های کلیدی و اساسی می باشد. آسایش و رفاه اعضای یک ساختمان به عملکرد صحیح سیستم های تأسیساتی برمی گردد. این سیستم ها شامل انواع تأسیسات سازه ای، فنی، بهداشتی، حرارتی و برودتی می شود.
از این رو در این وبلاگ به بررسی انواع محصولات نوین و قدیمی صنعت و ساختمان مانند عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات ، پروفیل گالوانیزه ، راد گالوانیزه ، انکر بولت ، فلنج کانال و سیستم لرزه گیر و ... می پردازیم.

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

سلام و وقت بخیر

خیلی طوفانی شروع کردم امروز رو.

توی آخرین مطلبی که میخوام امروز منتشر کنم میرم سراغ عایق الاستومری پشت چسبدار

که بسیار کاربردی و مناسب انواع پروژه ها می باشد.

بدون اتلاف وقت سراغ مقاله اصلی سایت میرویم و مروری بر آن میکنیم.

عایق الاستومری پشت چسب دار

عایق الاستومری پشت چسب دار یکی از انواع عایق های الاستومری رولی می باشد. که به دلیل کاربری خاص آن ، بسیار مورد توجه پیمانکاران و مهندسین ساختمانی قرار گرفته است.

از آنجا که برای نصب عایق الاستومری روی سطوح مختلف مانند کانال های هوا و دیگر سطوح ، نیاز به سطحی صاف و صیقلی جهت آغشته نمودن آن به چسب مخصوص عایق الاستومری می باشد. با توجه به این که چسب دار نمودن عایق الاستومری و کیفیت اجرای آن امری مهم است.انجام آن می بایست توسط یک تیم حرفه ای صورت پذیرد. تیم فنی اجرایی گروه صنعتی لینکران که متشکل از تعدادی مهندس حرفه ای و کاربلد است.همه روزه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره خدمت شما عزیزان می باشند.

انتخاب چسب عایق مناسب جهت عایق کاری

از عوامل مهم در خدمات عایق کاری حرارتی برودتی پروژه ها ، استفاده از چسب عایق استاندارد و با کیفیت است. چسب عایق الاستومری که جهت چسب کاری استفاده می شود.از ترکیبات شیمیایی پلیمری لاستیکی و رزین صنعتی و پایدارکننده های محلول در مخلوطی از حلال ها تشکیل شده است.
اگر از چسب با کیفیت استفاده شود. مقاومت آن در برابر حرارت و برودت بالاست. از این رو میتوان از آنها روی سطوح کانال های هوا استفاده کرد. ولی تمام موارد ذکر شده منوط بر استفاده از چسب عایق استاندارد است. که گروه صنعتی لینکران از انواع با کیفیت چسب ها را در قوطی های 1 کیلویی و 3 کیلویی تولید و روانه بازار می نماید.

عایق الاستومری پشت چسب دار ; احساس نیاز در پروژه ها

همانطور که اشاره شد انواع عایق الاستومری رولی جهت نصب در پروژه ها نیازمند یک سطح صیقلی ، صاف و تمیز جهت چسب کاری می باشند.  این روند علاوه بر هزینه بر و زمان بر بودن عملیات، ممکن است باعث سوء استفاده های احتمالی افراد سودجو در بازار گردد. مثلا ممکن است چسب های تقلبی ، تاریخ گذشته و یا برندهای غیرمعتبر توزیع نمایند.

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده و تأمین کننده انواع عایق الاستومری رولی ، عایق لوله ای ، عایق پتویی ، عایق صوتی ، عایق آکوستیک ، عایق شانه تخم مرغی ، عایق INSPIRE ، ملزومات دیگر عایق و … توانسته است با توکل بر خدا و پشتوانه مهندسین خبره ایرانی و با توجه به نیاز روز بازار، به تکنولوژی طراحی عایق الاستومری پشت چسب دار و در ادامه تولید انبوه آن دست یابد. که علاوه بر صرفه جویی در وقت ، هزینه های خرید را هم با توجه به قیمت مناسب آن، بسیار پایین آورده است.

عایق الاستومری پشت چسب دار چیست؟

در موارد نیاز بر روی سطوحی که دارای لرزش ، صدای بلند و عوامل فرسایشی باشند. جهت جلوگیری از استهلاک سطح ، لازم است تا از عایق الاستومری پشت چسب دار برای عایق کاری حرارتی برودتی آن استفاده نمود. این کار علاوه بر پوشش فیزیکی سطح ، سبب طول عمر و استحکام بیشتر آن نیز می شود. و به شدت از تخریب و استهلاک سطوحی ماندد لوله جلوگیری می نماید.
الیاف نخ مخصوص موجود در لایه های مسلح عایق الاستومری ، سبب شده تا این محصول بسیار با دوام و غیرقابل تخریب گردد.
لایه‌های مسلح (نخدار) شده عایق الاستومری با نخ‌های مخصوص، در واقع پس از چسب‌دار کردن عایق الاستومری آن را به محصولی با دوام و غیرقابل تخریب تبدیل می کند.

عایق الاستومری پشت چسب دار لینکران

انواع عایق الاستومری پشت چسب­ دار لینکران که در کارخانه شرکت سازه پایدار الهیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد تولید می شود. جهت عایق­ کاری انواع مخازن، کانال­ های هوا، لوله ­های سایز بالا و … بدون نیاز به چسب مایع به کار می روند. به دلیل سهولت و تسریع نصب، کاهش هزینه­ های نیروی انسانی و اطمینان از اتصال بی­ عیب و نقص عایق به سطح کانال و لوله، از این نوع عایق­ های الاستومری رولی پشت چسب­ دار استفاده می­شود.

واقعا بسیار خوب و کاربردی توضیح داده شده.

ممنون از همراهی شما

منبع : linkran.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۷:۱۹
M.Nazaripour

صادرات عایق؟!

شاید مسئله ای که هیچکس بهش فکر نمیکنه، صادرات یک محصول به شکلی عمده از یک شرکت ایرانی باشد.

صادرات به شکلی کلی جزء مسائل مهم  و اتفاقات مثبت کشور می باشد. وقتی که از یک کارخانه صفر تا صد ایرانی این اتفاق بیفتد خیلی متفاوت تر و جذاب تر نیز می شود.

عایق الاستومری ایرانی لینکران از محصولاتی است که من به تازگی متوجه شدم به کشورهای خاورمیانه و آسیایی صادر می شود. و این یعنی چند پله پیشرفت رو به جلو برای صنعت ایران و کارگر ایرانی...

مقاله دیگری که در نبود من داخل سایت نگارش شده درمورد همین مسئله صادرات عایق است. که میتوانید شرح آن را به تفصیل در زیر بخوانید.

صادرات عایق لینکران به کشورهای منطقه

صادرات عایق به خاورمیانه و دیگر کشورهای آسیایی از اتفاقات مثبت چند سال اخیر گروه صنعتی لینکران است.

عایق الاستومری ازجمله مصالح نوینی است. که در ساختمان سازی صنایع و تأسیسات مورد استفاده وسیع قرار می گیرد. بسیاری از فعالان حوزه تأسیسات تلاش می کنند. جهت بالا بردن سطح کیفی سازه های پروژه ها از انواع عایق الاستومری جهت حفاظت تأسیسات استفاده نمایند.

عایق های الاستومری می توانند از به وجود آمدن خسارت های سنگین به سازه پیشگیری به عمل آورند. و عدم استفاده از آن خرابی های سنگینی به بار می آورد. گروه صنعتی لینکران در زمینه تولید و عرضه انواع عایق الاستومری با کیفیت ایرانی کوی سبقت را از رقیبان ربوده است.

عایق الاستومری در صدر لیست خرید مصالح ساختمانی

همانطور که ذکر شد در سالهای اخیر استفاده از عایق الاستومری بیشتر شده است. از این رو شرکت های تولیدکننده به فکر افزایش نمایندگی ها و همچنین صادرات افتادند. تا فروش شان را بدین شکل بالا ببرند.

گروه صنعتی لینکران پیشرو در صادرات عایق

گروه صنعتی لینکران تولیدکننده محصولات و مصالح نوین صنعت و ساختمان ، انواع مختلف عایق الاستومری اعم از عایق الاستومری رولی ، عایق لوله ای ، عایق صوتی ، عایق شانه تخم مرغی ، عایق INSPIRE  ، و … می باشد. که این محصولات را در کارخانه شرکت سازه پایدار الهیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد به تولید انبوه می رساند.

گروه صنعتی لینکران می کوشد. تا عایق های با کیفیت تولیدی خود را به کشورهای مختلف منطقه و کل آسیا صادر نماید. که در زمینه صادرات عایق تاکنون در کشور ایران بی رقیب بوده است.  کشورهایی نظیر عراق ، ترکیه ، ارمنستان ، هند ، افغانستان ، تاجیکستان و دیگر کشورهای منطقه و قاره از جمله مقاصد صادرات عایق الاستومری لینکران بوده اند.

لینکران دارنده نمایندگی فروش عایق در سراسر آسیا

علاوه بر صادرات عایق ، گروه صنعتی لینکران دارای نماینده های مختلفی نیز می باشد.
توزیع و پخش عایق الاستومری (حرارتی برودتی) یا به نوعی همان عایق پتویی لینکران توسط نماینده شهر تهران – شرکت سازه پایدار الهیه – و دیگر شهرها، شعب کارخانه ، فروشگاه های آنلاین و مراکز خرید و فروش جرئی در سطح شهرها صورت می گیرد.
شرکت سازه پایدار الهیه و دیگر شرکت های مشابه در کشورهای بزرگ خاورمیانه و آسیا دارنده نمایندگی فروش مستقیم محصولات لینکران به ویژه عایق الاستومری هستند.
این نمایندگی ها کارهایی مانند پخش عمده و جزئی محصولات بخصوص عایق الاستومری ، پذیرش سفارش مشتریان ، اجرا ، خدمات نصب و غیره را برعهده دارند.

منبع : linkran.com

عالی عالی عالی

به امید موفقیت و سربلندی کشور عزیزمان ایران و تمامی صنعتگران و تأسیساتی های خوب ایرانیheart

راستی سلام!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۷:۰۱
M.Nazaripour

سلام

به به...

یه مدت از این فضا دور بودم، چندتا مقاله عالی ( که من بیشتر بهشون میگم اخبار شرکتی ) توی سایت لینکران دیدم. اولیش درباره توزیع و پخش عمده عایق الاستومری لینکران است.

لینکران تولیدکننده و تأمین کننده مصالح نوین صنعت و ساختمان، با تولید انبوه عایق در کارخانه خود واقع در شهرک صنعتی شمس آباد توانسته است گامی بزرگ در راستای فروش عمده عایق الاستومری بردارد. در این مقاله کوتاه میتوانید اطلاعات کاملی درباره پخش عمده عایق رولی الاستومری کسب نمایید.

توزیع و پخش عمده عایق الاستومری

خرید عمده عایق حرارتی برودتی از مسائلی است که کارفرمایان پروژه ها همیشه به دنبال آن هستند. تا در هزینه ها صرفه جویی شود.
عایق حرارتی برودتی که با نام عایق الاستومری نیز معروف است. با توجه به ویژگی های منحصربه فرد خود در صنعت تأسیسات و ساختمان ، جایگزین بی رقیب عایق های قدیمی شدند.
پس بی تردید اگر برای پروژه های خود نیاز به عایق داشته باشید. بهترین انتخاب میتواند عایق حرارتی برودتی باشد. که شما عزیزان میتوانید جهت خرید عمده عایق حرارتی برودتی از گروه صنعتی لینکران اقدام نمایید تا بهترین و به صرفه ترین خرید خود را در طول پروژه داشته باشید.

 

خرید عمده عایق های حرارتی برودتی درجه یک

خرید عمده عایق حرارتی برودتی از تولیدکننده بسیار به صرفه و ارزنده می باشد. گروه صنعتی لینکران نیز چند سالی است که با توکل به خدا و تجربه مهندسین شرکت سازه پایدار الهیه اقدام به تولید انبوه انواع عایق الاستومری در ابعاد ، اندازه ها و ضخامت های مختلف نموده است.

عایق پتویی تولیدی لینکران با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می گردند. که توانایی رقابت با نمونه های خارجی را نیز دارا می باشد. کمااین که عایق های الاستومری لینکران به کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه نیز صادرات می گردد.

کارخانه سازه پایدار الهیه در شهرک صنعتی شمس آباد

کارخانه شرکت سازه پایدار الهیه واقع در شهرک صنعتی شمس آباد محلی است که تولید انبوه انواع عایق الاستومری در اشکال ، ابعاد و ضخامت های مختلف آنجا انجام می گردد.

عایق های لینکران در انواع عایق رولی مانند عایق رولی ساده ، عایق رولی پشت چسب دار ، عایق رولی روکش آلومینیوم ، عایق صوتی ، عایق آکوستیک ، عایق INSPIRE و عایق لوله ای مانند عایق لوله ای ساده ، عایق لوله ای روکش آلومینیوم ، عایق چاک دار ، عایق لوله ای INSPIRE و … تولید و روانه بازار می شوند.

منبع : linkran.com

بسیار هم عالی! من که خیلی لذت بردم...

امیدوارم شما هم از این مقاله کوتاه ولی کاربردی گروه صنعتی لینکران استفاده برده باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۶:۴۵
M.Nazaripour

سلام و درود بر خوانندگان و همراهان خوب وبلاگ نظری

مدت طولانی می باشد که به دلیل مشکلاتی از فضای وبلاگ نویسی دور بودم.

اما با دستی پر ، انرژی مضاعف و مطالبی طوفانی برگشتمlaugh

امیدوارم که بتوانم با مطالب جدیدی که به انتشار می گذارم ، کمک کوچکی به جامعه فنی ، مهندسی و تأسیساتی کنم.

هدف از این پست فقط اطلاع رسانی جهت بازگشت شکوهمندانه اینجانب بود.

دوستداران ، طرفداران ، مشتریان ، مهندسین ، کارشناسان ، متخصصین ، پیمانکاران و ... منتظر مطالب من باشیدyes

دوباره من... دوباره وبلاگ نظری... دوباره عایق الاستومری... دوباره ساپورت تأسیسات... دوباره لرزه گیر... دوباره گروه صنعتی لینکرانheart
با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۰۰ ، ۱۶:۲۴
M.Nazaripour