تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

در حوزه فنی و ساختمان سازی ، بخش تأسیسات از بخش های کلیدی و اساسی می باشد. آسایش و رفاه اعضای یک ساختمان به عملکرد صحیح سیستم های تأسیساتی برمی گردد. این سیستم ها شامل انواع تأسیسات سازه ای، فنی، بهداشتی، حرارتی و برودتی می شود.
از این رو در این وبلاگ به بررسی انواع محصولات نوین و قدیمی صنعت و ساختمان مانند عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات ، پروفیل گالوانیزه ، راد گالوانیزه ، انکر بولت ، فلنج کانال و سیستم لرزه گیر و ... می پردازیم.

معرفی نامه

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ب.ظ

با سلام و عرض ادب و احترام

از این که به وبلاگ من سر زدید بسیار ممنونم
من کارشناس ارشد رشته نقشه‌کشی تأسیسات مکانیکی ساختمان هستم و هدفم از ایجاد این وبلاگ آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان مرتبط با تاسیسات و صنایع ساختمانی و محصولات تولیدی در زمینه فنی و ساختمانی و مطالب علمی مربوط به رشته شان می باشد.
یکم راجع به رشته خودم برای آشنایی بیشتر براتون توضیح میدم.

در دنیای امروز تامین آسایش بشر یکی از هدف های اصلی بوده و سعی شده است با استفاده و به کارگیری تاسیسات مکانیکی، در طراحی و اجرای ساختمان سازی این امر مهم پی گیری شود. لذا فراگیری و شناخت علم تاسیسات مکانیکی برای کلیه دست اندرکاران تاسیسات ساختمانی یکی از مباحث مهم و ضروری محسوب می شود.
هنرجویان این رشته در طی دوران تحصیل با طرح، محاسبه، اجرا، راه اندازی، سرویس و نگهداری تاسیسات بهداشتی، تاسیسات گرمایی، تاسیسات گازرسانی ساختمان های مسکونی، راه اندازی و سرویس و تعمیر تاسیسات برودتی خانگی و تجاری، نقشه خوانی و نقشه کشی تاسیسات فنی ، ساختمانی ، بهداشتی، حرارتی، گازرسانی و برودتی و... آشنا می شوند.

زمینه ها و عناوین شغلی رشته تاسیسات :
- راه اندازی و تعمیرکاری دستگاه های سردکننده خانگی
- راه اندازی و تعمیرکاری سیستم های حرارت مرکزی
- جوشکاری برق و گاز
- لوله کش آب ساختمان
- برق کاری و راه اندازی دستگاه های تاسیساتی با استفاده از لوله های فلزی و پلیمری
- نقشه کش تاسیسات مکانیکی ساختمان
- طراح، مجری و ناظر لوله کشی گاز خانگی و تجاری
- نصاب و لوله کش تاسیسات حرارت مرکزی

تأسیسات فنی ساختمان

 

با توجه به اینکه این وبلاگ روزانه به روز میشود بهتر است برای پیدا کردن موضوع دلخواهتان از قسمت موضوعات وب استفاده کنید یا در پایین صفحه وب در قسمت آخرین مطالب بر روی لیست همه مطالب کلیک کنید تا همه پستهای قرار داده شده در این وبلاگ را مشاهده کنید.

سعی میکنم در این وب به توضیح مطالب و تولیدات متفاوت صنعت ساختمان بپردازم.


در این وب سعی میکنم علاوه بر موضوعات تخصصی صنعت ساختمان و تولیدات مربوط به آن کاتالوگ های صنعتی نیز قرار دهم.

 

لازم به ذکر است اکثر مطالب موجود در این وبلاگ از سایت های سازه پایدار الهیه و فن تاپ ( لینکران ) می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی