تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

در حوزه فنی و ساختمان سازی ، بخش تأسیسات از بخش های کلیدی و اساسی می باشد. آسایش و رفاه اعضای یک ساختمان به عملکرد صحیح سیستم های تأسیساتی برمی گردد. این سیستم ها شامل انواع تأسیسات سازه ای، فنی، بهداشتی، حرارتی و برودتی می شود.
از این رو در این وبلاگ به بررسی انواع محصولات نوین و قدیمی صنعت و ساختمان مانند عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات ، پروفیل گالوانیزه ، راد گالوانیزه ، انکر بولت ، فلنج کانال و سیستم لرزه گیر و ... می پردازیم.

کاربرد بست لوله

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷ ب.ظ

در ادامه مطالب بست لوله که از سایت لینکران برداشته بودم . امروز تعدادی دیگر از محصولات بست لوله رو براتون میذارم که خیلی کسل کننده نباشه.

علاوه بر مطالب خوب طبق صحبتی که با تیم فروش لینکران داشتم ، قیمت بست لوله ای هم که میفروشن بسیار مناسب تر از شرکت های دیگر است.

(یه مطلبی رو یکی از دوستان پیام گذاشته بودن خواستم اینجا جواب بدم که من از هر سایتی مطلبی برمیدارم براشون پیام میذارم و اجازه میگیرم. ضمن این که دوستانی که داخل سایت مقاله میذارن برای آگاهی بیشتر مردم این کار رو می کنند و من هم دارم بیشتر پخش میکنم. پس موردی ندارد)
 

سه نوع از بهترین انواع بست لوله

بست لوله آتش نشانی گلابی شکل- CSH

Adjustable Sprinkler Hanger

بست لوله گلابی شکل یکی از رایج ترین نوع بست برای لوله‌های آتش نشانی می‌باشد که قابل رگلاژ عمودی بوده و از جنس فولاد با روکش گالوانیزه می‌باشد و به‌صورت کروم و استنلس استیل هم قابل تولید است. طراحی این نوع بست مطابق با استاندارد NFPA می‌باشد و اتصال این بست با سازه ساپورت به‌وسیله دو مهره می‌باشد که مهره پایین برای تنظیم خط لوله به سطح مورد نیاز استفاده می‌شود. و مهره بالایی برای جلوگیری از شل شدن در اثر لرزش استفاده می‌شود. این نوع بست برای لوله‌های آتش نشانی و اطفای حریق برای تجهیزات ساختمانی، صنعتی و بیمارستانی و .... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بست لوله تک پایه برای بارهای سنگین - CBP

Heavy Duty Pipe Clamp بست لوله تک پایه برای بارهای سنگین می‌باشد که در این بست لوله رگلاژ عمودی میسر شده است این نوع بست لوله داری روکش EPDM بوده که از تماس مستقیم فلز به فلز جلوگیری می‌کند که با توجه به نیاز پروژه می‌توان با عایق و بدون عایق مورد استفاده قرار گیرد و از جنس فولاد با روکش گالوانیزه می‌باشد که به ‌صورت کروم و استنلس استیل هم قابل تولید می‌باشد طراحی این نوع بست لوله به گونه ایست که هم به‌ صورت آویز و هم به‌ صورت نشیمن روی پروفیل برای رایزر ها و لوله‌های زیر سقفی، ساپورت های دیواری و کاربری‌های مختلف اعم از لوله کشی تجهیزات ساختمانی، لوله‌ها و تجهیزات بیمارستانی و صنعتی و... مورد استفاده قرار می گیرد.

بست لوله کرپی- CUB

U Bolt Pipe Clamp یکی از پرکاربردترین نوع بست های لوله بست لوله کرپی می‌باشد که یک مفتول U شکل با انتهای رزوه شده که همراه با مهره و واشر بسته می‌شود که از جنس فولاد با روکش گالوانیزه می‌باشد که به‌ صورت کروم و استنلس استیل هم قابل تولید می‌باشد. این نوع بست لوله برای لوله کشی تجهیزات ساختمانی، صنعتی، بیمارستانی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بست لوله دو پایه برای بارهای سنگین- CSS

Short Pipe Strap

این نوع از بست لوله برای باربری متوسط و سنگین مورد استفاده است. این نوع بست لوله داری روکش EPDM بوده که ازاصطکاک و تماس مستقیم فلز به فلز جلوگیری می‌کند که با توجه به نیاز پروژه می‌توان با عایق و بدون عایق مورد استفاده قرار گیرد و از جنس فولاد با روکش گالوانیزه می‌باشد که به‌صورت کروم و استنلس استیل نیز قابل تولید است طراحی این نوع بست لوله به گونه ایست که برای رایزر ها و لوله‌های زیر سقفی ودیواری برای کاربری‌های مختلف از قبیل ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع : لینکران

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی