تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

در حوزه فنی و ساختمان سازی ، بخش تأسیسات از بخش های کلیدی و اساسی می باشد. آسایش و رفاه اعضای یک ساختمان به عملکرد صحیح سیستم های تأسیساتی برمی گردد. این سیستم ها شامل انواع تأسیسات سازه ای، فنی، بهداشتی، حرارتی و برودتی می شود.
از این رو در این وبلاگ به بررسی انواع محصولات نوین و قدیمی صنعت و ساختمان مانند عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات ، پروفیل گالوانیزه ، راد گالوانیزه ، انکر بولت ، فلنج کانال و سیستم لرزه گیر و ... می پردازیم.

عایق الاستومری تولید ملی

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۵ ق.ظ

از گواهینامه و استانداردهای لینکران تا برترین برند تولید عایق

گروه صنعتی لینکران با تاسیس وتجهیز کارخانه ی عظیم تولید عایق الاستومریک در شهرک صنعتی شمس آباد قدمی بزرگ برای تسهیل تامین عایق در پروژه های ایرانی را برداشت. کارخانه عایق الاستومری لینکران با دانش بومی مهندسین نخبه ایرانی شروع به فعالیت کرده و با سرمایه گذاری و همکاری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران بر روی پروژه های تحقیق و توسعه ای در حال بهبود مستمر محصولات و ارتقا کیفیت آن ها می باشد.

نبوغ گروه صنعتی لینکران در کیفیت تولید عایق الاستومری در ایران به قدری چشم گیر بود که سریعا به اخذ گواهینامه معتبر و قابل ارائه از مرکز تحقیقات، مسکن و شهر سازی و دیگر استاندارد های ملی و بین المللی منجر گردید. لینکران از سوی وزارت صنعت و معدن به عنوان برترین برند تولید عایق الاستومریک انتخاب شد.

گروه صنعتی لینکران در جهت استقلال کشور و جلوگیری از خروج ارز؛ با بهره گیری از دانش پژوهشگران ایرانی موفق به تولید عایقی شد که از نظر کیفیت و قیمت صرفه خرید را برای مشتری به نفع استفاده از محصول تولید داخل رقم زد.

سبد محصول لینکران از روی نیاز و ذائقه مشتری ایرانی طراحی شده است . این سبد شامل عایق های الاستومری با خواص بهینه در حرارت، برودت و آکوستیک می باشد. از جمله خواص مطرح دیگر در حوزه تولید عایق های الاستومری، طراحی و ساخت فوم الاستومری مقاوم در برابر آتش است که با اخذ گواهینامه معتبر از مرکز تحقیقات، مسکن و شهر سازی بر روی محصولات خود در این خصوص توانسته است گواهینامه فنی با طبقه بندی واکنش در برابر آتش C,S3,d0 را کسب کند.


خدمات پس از فروش گروه صنعتی لینکران با اعطای گارانتی محصولات
بیمه ایران تمامی محصولات گروه صنعتی لینکران را به مدت 5 سال تحت پوشش بیمه ای خود در آورده است تا اطمینان خاطری برای مصرف کننده باشد.

کارشناسان گروه صنعتی لینکران تولیدکننده انواع عایق الاستومری ایرانی با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت محصول ، همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه فروش و اطلاعات فنی محصولات می باشد.

 

منبع : لینکران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی