تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

تأسیسات نظری

محصولات تأسیسات ساختمانی و فنی ایرانی ( عایق الاستومری ، لرزه گیر ، سیستم ساپورت تأسیسات ، فلنج کانال ، انکربولت ، پروفیل گالوانیزه )

در حوزه فنی و ساختمان سازی ، بخش تأسیسات از بخش های کلیدی و اساسی می باشد. آسایش و رفاه اعضای یک ساختمان به عملکرد صحیح سیستم های تأسیساتی برمی گردد. این سیستم ها شامل انواع تأسیسات سازه ای، فنی، بهداشتی، حرارتی و برودتی می شود.
از این رو در این وبلاگ به بررسی انواع محصولات نوین و قدیمی صنعت و ساختمان مانند عایق الاستومری ، سیستم ساپورت تأسیسات ، پروفیل گالوانیزه ، راد گالوانیزه ، انکر بولت ، فلنج کانال و سیستم لرزه گیر و ... می پردازیم.

موارد استفاده پروفیل فولادی گالوانیزه

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۵۳ ق.ظ

موارد استفاده پروفیل فولادی گالوانیزه

پروفیل فولادی گالوانیزه لینکران در دو مدل پروفیل C و G برای باربری­ های سبک، متوسط و سنگین تولید می شوند. برای تمامی پروفیل های تولیدی، اتصالات متنوع با کاربری های مختلف طراحی و تولید شده است.

قابل ذکر است امکان تولید پروفیل فولادی گالوانیزه به صورت تک، دوبل، سوراخدار، بدون سوراخ و … وجود دارد.

در تولید پروفیل فولادی گالوانیزه و براکت های لینکران از فولاد کربنی با روکش گالوانیزه استفاده می شود. گالوانیزاسیون به صورت HOT DEEP GALVANIZED مطابق با استاندارد ASTM A 123  و گالوانیزاسیون به صورت ELECTRO GALVANIZED مطابق استاندارد ASTM B 633 SC3 می باشد.

نوع طراحی پروفیل فولادی گالوانیزه لینکران به گونه ای است که نصب اتصالات به سهولت امکان پذیر است.

نوع سوراخ های روی پروفیل به صورتی طراحی شده که امکان نصب انواع بست های لوله، اعم از بست لوله های آب، فاضلاب، گاز، آب باران، برق و … امکان پذیر است. نوع سوراخ ها به گونه ای است که امکان تنظیم ارتفاع ساپورت تأسیساتی به راحتی وجود دارد.

موارد استفاده از پروفیل گالوانیزه

از پروفیل فولادی گالوانیزه در ساپورت های تاسیساتی جهت مهار کانال، سینی کابل، انواع لوله و همچنین جهت مهار برخی قطعات خاص در سازه های ساختمانی استفاده می شود.

ضمنا با توجه به پوشش گالوانیزه این پروفیل استفاده از آن در محیط های بیرونی و در نواحی با رطوبت بالا امکان پذیر است. با توجه به ظاهر مناسب تمام انواع پروفیل فولادی گالوانیزه و درپوش های پلاستیکی طراحی شده برای انتهای پروفیل ها، استفاده از این پروفیل ها در فضاهای باز مانند پارکینگ ها که در معرض دید عموم قراردارند متداول است.

در زیر اطلاعات فنی شامل ابعاد و کد محصول مربوط به پروفیل ها و براکت های لینکران نشان داده شده است:

 

 

منبع : فن تاپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی